Pomoć na cesti

Mobilno jamstvo - Ford asistencija

24 sata na raspolaganju

Besplatni broj telefona

U Republici Hrvatskoj: 0800 7987

U inozemstvu: +(385) 1 46 40 141

Ford Asistencija je program pomoći na cesti posebno osmišljen da omogući potpunu sigurnost vozačima automobila Ford u nepredviđenim i hitnim slučajevima.

Ford Asistencija je na raspolaganju u cijeloj Europi 24 sata dnevno, 365 dana u godini.

Ford Asistencija je dostupna za sva nova putnička i gospodarska vozila marke Ford kupljena u ovlaštenoj mreži generalnog uvoznika i distributera marke Ford za Republiku Hrvatsku, tvrtke Grand Dalewest d.o.o. (Ford Hrvatska), i vrijedi tijekom trajanja jamstva na vozilo.

Ova usluga vezana je uz vozilo, što znači da svi vozači i suputnici koji upravljaju vozilom uz dozvolu vlasnika mogu dobiti traženu uslugu.

Ford Asistencija se može koristiti na putovanjima u zemlji ili na putovanjima u druge zemlje Europe.

Program Ford Asistencije pomoći na cesti osigurava mogućnost otklona kvara na vozilu ili odvoz vozila do najbližeg ovlaštenog Ford servisa, od strane ovlaštenog pružatelja usluge Ford Asistencije. Ova usluga može uključivati zamjensko vozilo, do 2 dana (ako vozilo nije u voznom stanju). Ford Asistencija je služba za spašavanje, popravak i pomoć na cesti koja vam pomaže u Republici Hrvatskoj ili bilo gdje u Europi, 0-24 sata, sedam dana u tjednu, 365 dana u godini.

Ford Asistencija može ponuditi uslugu pronalaženja hotelskog smještaja, ako se ne koristi usluga zamjenskog vozila.

Ford Asistencija pruža uslugu nabave prijevoznih karata za vozača i suputnike ukoliko kvar nije moguće otkloniti u Fordovoj ovlaštenoj servisnoj mreži. Ova usluga se može koristiti ako se korisnik odlučio za korištenje usluge pribave smještaja.

U slučaju kvara vozač treba kontaktirati operatera na besplatni broj telefona te mu dati podatke o:

  • vlasniku vozila
  • adresu korisnika u mjestu stalnog boravka
  • adresu lokacije na kojoj se dogodio kvar
  • i odgovarajući telefonski broj za uspostavu veze.
Također, potrebno je dati operateru podatke o:

  • marci i tipu vozila
  • identifikacijski broj vozila (VIN broj)
  • datum prve registracije
  • registarsku oznaku.
Gornji podaci su potrebni radi provjere prava na uslugu, a nalaze se u Ford servisnoj knjižici. Ako korisnik ne želi pružiti navedene podatke ne može ostvariti pravo na korištenje usluge Ford asistencije.